Tento web používá cookies. Tím, že na webu setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více se dozvíte zde.

KONTAKTY FAQ

   DOPRAVA

Vyberte si zboží v hodnotě převyšující 1 000 Kč a dopravu budete mít zcela zdarma! Kromě toho vám ho odešleme prakticky ihned po objednání, jelikož všechno co prodáváme, máme také skladem. 

Stačí si jen vybrat, zda chcete zboží doručit na nejbližší pobočku České pošty, nebo si ho převezmete z ruky do ruky. V případě objednávek nižších než 1 000 Kč, účtujeme za dopravu 99 Kč.

 

       PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Pokud jste zvolili jako způsob dopravy Balík do ruky od České pošty, překontrolujte si, prosím, spolu s poštovním doručovatelem stav zásilky ihned při jejím převzetí. Pokud bude část zásilky chybět nebo bude poškozena, jste oprávněni takovouto zásilku odmítnout převzít.

V případě, že i přes zjevné nedostatky zásilku převezmete, popište tyto nedostatky v předávacím protokolu a neprodleně nás o této skutečnosti informujte e-mailem na adrese reklamace@nejstromecky.cz.

 

       CHCETE ZBOŽÍ DORUČIT DO VAŠICH RUKOU? ZVOLTE SI BALÍK DO RUKY!

Pokud si zvolíte jako způsob dopravy Balík do Ruky, doručíme vaši objednávku na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.

  • Předem se o tom dozvíte díky SMS zprávě nebo e-mailu.
  • V případě, že nebudete k zastižení, zásilku si budete moci vyzvednout na nejbližší poště, popřípadě požádat o opětovné doručení v jinou dobu.

 

       CHCETE SI ZBOŽÍ VYZVEDNOUT NA VYBRANÉ POŠTĚ? ZVOLTE SI BALÍK NA POŠTU!

Pokud si zvolíte jako způsob doručení "Balík na poštu", doručíme vaši objednávku přímo na jednu z více než 2 600 poboček České pošty, kterou si sami vyberete. Stačí, když ve druhém kroku objednávkového formuláře vyplníte do poznámky název pošty, kam chcete zásilku doručit.

  • Nemusíte tak řešit, zda budete v určitý termín na sjednaném místě.
  • Zásilku si vyzvednete kdykoli se vám to jen hodí.
  • Budete informováni o možnostech vyzvednutí vaší zásilky prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu.

ONLINE PRODEJ

NEJSTROMEČKY

ZÁKAZNICKÝ SERVIS